Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement

NNK: hét kennisnetwerk voor kwaliteitsmanagement

Waartoe?

Samen weten we meer & ook individueel kom je met het NNK verder op het vakgebied Kwaliteitsmanagement.

NNK beoogt de leden die zich bezighouden met kwaliteitsmanagement, te ondersteunen en zo de kwaliteit van producten, diensten, processen en organisaties te versterken en bij te dragen aan een duurzame maatschappij.

Hoe?

  • vakkennis verdiepen, verbreden en verspreiden;
  • vakgenoten verbinden en erkennen;
  • klankbord zijn en met elkaar leren;
  • opinievorming faciliteren.


Het NNK richt zich op:

  • kwaliteitsmanagers en -kundigen die de principes van kwaliteitsmanagement (zowel vanuit systeemtechnisch (systemen, modellen, plannen, meten, evalueren) als vanuit sociaal-dynamisch (cultuur, communicatie, motivatie, teamgedrag) perspectief bezien) in de praktijk toepassen en anderen hiertoe inspireren en stimuleren;
  • directies van bedrijven en organisaties waar structureel en actief aan kwaliteit wordt gewerkt;
  • wetenschappers en docenten die onderzoek doen naar dan wel onderwijs geven in kwaliteitsmanagement;
  • en anderen die zich verbonden weten met het vakgebied.


Klik hier vor de NNK-flyer met meer informatie.

Klik hier voor de Missie

Nieuws

Lid van:




FIJNE FEESTDAGEN!

BENT U OF KENT U DE BUSINESS IMPROVEMENT MANAGER 2017?
Aanmelden kan tot 15 december!

Başak Manders wint Onderzoeksprijs
Kwaliteitsmanagement
Vrijdag 11 november jl. is de Onderzoeksprijs Kwaliteitsmanagement uitgereikt aan Başak Manders - Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij ontving de prijs uit handen van Kees de Vaal (voorzitter dan de jury) voor haar proefschrift 'Implementation and Impact of ISO 9001.


De andere kandidaten waren:
- Oskar Roemeling, Rijksuniversiteit Groningen
  Lean beyond waste – Towards the reduction of variability and buffers in healthcare
-
Steffie van Schoten, Rijksuniversiteit Groningen
  Hospital Quality Systems - Unraveling working mechanisms
- Simon den Uijl - Erasmus Universiteit Rotterdam
  The Emergence of De-facto Standards

 

 
JEROEN MERTENS IS DE  BUSINESS IMPROVEMENT MANAGER 2016
EN CORNELIS LEMSTRA WINT DE PUBLIEKSPRIJS?
Tijdens de zevende editie van het Business Improvement Event van het Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement (NNK) op 16 juni in Leerhotel Het Klooster in Amersfoort is Jeroen Mertens, Plant Quality Manager bij Faurecia Emissions Control Technologies uit Roermond, uitgeroepen tot Business Improvement Manager van 2016. Hij ontving de award voor zijn inspirerende rol als spin in het web en als gangmaker in het continue leerproces, zowel voor zijn manier van werken als voor het gebruik van methoden in het verbeterproces. Hij was duidelijk de aanjager in dit geheel.

De Publieksprijs, die dit jaar voor de derde keer werd uitgereikt, werd gewonnen door Cornelis Lemstra van LINKIT uit De Meern.

 De vakjury onder leiding van......